Welkom op onze nieuwe reisblog!!!!

14 januari 2017 - Gistel, België

Daar de vorige blog blijkbaar niet meer bruikbaar is stampen we maar een nieuwe uit de grond!!!

Vandaag vertrekken we terug op een nieuw avontuur. Eerst verkennen we 6 weken de Filipijnen en Sumatra. Na een korte break gooien we het over een andere boeg en vertrekken we richting Nepal voor een trektocht van 20 dagen!!!

Wij zijn er helemaal klaar voor! Hopelijk lezen jullie gretig mee en kunnen jullie zo ook een beetje van de wereld proeven.

Liefs

Miekenny

1. Reislogger:
    14 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. 14 januari 2017
    GOEIE REIS!! Ik zal zeker gretig meelezen. Is voor mij de ultieme ontsnapping van m'n cursussen :-)

Xxx
    Niek
  3. Billiouw kurt:
    14 januari 2017
    Veel plezier en geluk op jullie pad.❤
  4. Virg&serre:
    Miekenny, veel plezier op jullie avontuur!! Geniet! XX
  5. Tim:
    Have fun, geniet ervan allebei!!! #jaloers ☺
  6. Rolf degrendele:
    14 januari 2017
    Veel plezier terug en hopelijk met de nodige foto's zoals altijd.
  7. Inge:
    Geniet van jullie avontuur! X
  8. Pat:
    Have fun x
  9. Sofie:
    14 januari 2017
    Laat ons meegenieten met jullie reisfoto's Veilige , gelukzalige en onvergetelijke trip
  10. IVAN:
    14 januari 2017
    Veel plezier en geniet van jullie trip, er zijn er hier een paar jaloers :-)
  11. Frouke:
    have fun! xxx
  12. Nicole Teetaert en Johan Rammelaere:
    14 januari 2017
    Heel veel succes ! Geniet er maar van☺ Een mooie start voor 2017 !
  13. Koen Bertrem:
    14 januari 2017
    Geniet ervan met zn twee! Wij zullen genieten van de foto's!
  14. Linzy:
    14 januari 2017
    Oooo leuk da we kunnen mee genieten
    Have fun!!!! And enjoy!
  15. Filip:
    Veel geluk en plezier
  16. Laurence:
    Geniet ervan! Veel geluk! xxx
  17. Mams:
    15 januari 2017
    MieKenny, ik hoop, dat het lange wachten in Hong Kong, resultaat geleverd heeft om toch aan de bagage te geraken en ook jouw enkeltjes terug te zien eeee Mieke!!!! Ik hoop dat het voor de rest nu allemaal fun zal zijn! xxx
  18. Mams:
    16 januari 2017
    Mieke en Kenny, ik hoop dat de wachttijden in Hong Kong niet nog langer geduurd hebben dan gezegd, de bagage toch terecht kwam en jouw enkeltjes weer zichtbaar kwamen hoor Mieke!! Ik wens jullie voor de rest veeeeeel fun xxx